ZOEF Fietsenmaker hanteert marktconforme uurprijzen voor uitgevoerde herstellingen. Aangezien elke fiets anders is, de ene al beter onderhouden dan de andere, enzovoort, rekenen wij de effectief gewerkte tijd aan van jouw specifieke herstelling. Er wordt dus geen forfaitair bedrag opgemaakt per ‘taak’. Indien gewenst geven wij op voorhand een schatting van de kosten die je zal hebben aan je fiets. Maar dus, dit is een schatting.

Bij herstellingen aan huis en het ophalen en/of terugbrengen van de fiets wordt 1â‚Ŧ per aangezette kilometer van het atelier per rit (heen-terug). Word je aan huis geholpen, dan betaal je de verplaatsingskost ÊÊn keer. Wordt je fiets opgehaald, hersteld en teruggebracht, dan betaal je deze verplaatsingskost dus twee keer.

Onderdelen worden apart aangerekend, de prijs ervan kan op voorhand meegedeeld worden.

Bij elke binnengebrachte fiets vragen wij uw telefoonnummer. Indien wij merken tijdens de herstelling dat er onderdelen vervangen moeten worden waar op voorhand niet over was gesproken, of als er onderdelen besteld moeten worden (en uw fiets dus misschien niet klaar is rond de afgesproken datum), dan bellen wij je op om je daarover te informeren.

Zodra je fiets klaar is, verwittigen wij jou per sms/telefoon! Je hoeft dus niet langs te komen met de vraag of uw fiets al klaar is. Nog niets gehoord? Dan is de fiets nog niet klaar.